שיווק פרויקטים חדשים כולל מספר דגשים חשובים על מנת להצליח למכור את הנכס.
כל הפרטים החשובים ביותר- בכתבה שלפניכם.
שיווק פרויקטים מתחיל הרבה לפני שלב המכירות
שיווק פרויקטים חדשים מתחיל שלב מוקדם לפני היציאה לשלב המכירות.
יזמים חכמים דואגים לשלב את השיווק המקצועי מרגע תחילת הפרוייקט וכדאי לעשות זאת אפילו קודם לכן.
למעשה, ההמלצה היא לעשות זאת במסגרת המשא ומתן לרכישת הנכס-
מדובר על שלב חשוב ביותר במסגרתו התרומה של איש השיווק עשויה להיות מכרעת לחלוטין לגורלו של הפרויקט וההצלחה.
אילו בדיקות יש לבצע לפני שיווק פרויקטים?
ישנן בדיקות שונות שיש לבצע לפני שיווק פרוייקטים וכעת נמנה את הבדיקות השונות שיש לבצע:
לימוד של קהל יעד: חשוב ביותר ללמוד כמה שיותר על קהל היעד- חשוב ביותר ללמוד מיהו קהל היעד-
מיהם האנשים המעוניינים בפרויקטים חדשים- האם מדובר על צעירים או האם מדובר על מבוגרים?
ככל שיהיה יותר מידע על קהל היעד, כך תהיה הבנה רחבה יותר ויהיה ניתן לסגור את העסקה בהצלחה רבה.
מאידך, אם לא יהיו מספיק נתונים, הרי יהיה קשה להתקדם הלאה.
בחינת סוג הדירות: חשוב ביותר לבחון את סוג הדירות באזור-
האם יש בדירות מעלית או מרפסת?
בחינת סוג הדירות תסייע במכירה של הנכסים.
בירור לגבי פרויקטים מתחרים: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבצע בירור לגבי פרויקטים מתחרים.
ככל שתבצעו תחקיר מקיף יותר, כך תהיה אפשרות לבחון את ההיצע
ולדעת האם אתם פועלים נכון והיכן יש נקודות לשיפור מבחינת השיווק של הפרויקט –
מדובר על אפשרות לבחון שלבים שונים ולהשתפר.
ליווי שלבי תכנון אדריכליים: חשוב ביותר לבחון את השלבים האדריכלים
השונים הן מבפנים והן מבחוץ על מנת להריץ את הפרויקט קדימה ללא בעיות.
השיווק מהווה מבחן למשווקים
יזמים רבים רואים בפעולת השיווק פעולה חשובה וחיונית ביותר להצלחה של הפרוייקט.
שיווק שלא יהיה אפקטיבי ולא יזכה לתוכנית מתאימה, לא יענה על הציפיות של האנשים והתוצאה תהיה אי מכירה של הנכס.
אם נשווה את פעילות השיווק למשחק כדורגל, הרי קבוצת כדורגל
לא יכולה לעלות למגרש ללא תוכנית עבודה מסודרת,
ולכן חשוב ביותר לדאוג לתוכנית שיווקית מתאימה במיוחד.
חשיבות ערך מוסף במסגרת המכירה
במסגרת שיווק פרויקטים חדשים יש חשיבות עליונה להביא ערך מוסף גדול
במיוחד טרם היזם יגש לרכישת הנכס או תכנון הפרויקט.
יזמים שיש להם חוש שיווקי ויש להם הבנה שיווקית גדולה במיוחד.
על מנת להפוך את המכירה לאפקטיבית ויעילה יותר,
חשוב ביותר לאסוף כמה שיותר אנשי מקצוע.
ככל שהיזם ידאג לאסוף לצידו אנשי מקצוע איכותיים יותר,
כך הוא יקיף את עצמו באנשי מקצוע איכותיים ויוביל את הפרוייקט להצלחה רבה.
מה חשוב לבחון במסגרת בחירת חברת שיווק מקצועית?
במסגרת שיווק פרוייקטים חדשים חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר,
כזאת אשר תעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.
ישנם מספר פרמטרים שחייבים להתממש בעת בחירת החברה וכעת נמנה את הפרמטרים השונים:
איכות: חשוב ביותר לתת את הדעת על בחירת חברה ובה אנשי המקצוע האיכותיים ביותר.
כאשר יהיו לצידכם אנשי המקצוע האיכותיים ביותר, כך תדעו כי הפרויקט יצא לדרך ללא בעיות.
מענה מקיף: חברה מקצועית תדאג לתת לכם מענה מקיף והולם לכל השאלות שלכם.
חשוב ביותר לקבל מענה הולם על מנת לתת לקהל הלקוחות את הפתרון הטוב ביותר.
תודעת שירות: חשוב ביותר לבחור חברה ובה אנשי מקצוע אשר להם תודעת שירות גבוהה במיוחד.